Du är allt jag nånsin önskat....

2011-02-10 @ 19:54:54
...sjöng min brors dotter vid vår vigsel
Den passade så bra, den säger allt om det vi känner för varann
Det var första gången jag såg tårar i Stora Kärlekens ögon,
och det var tårar av glädje, lycka, han var RÖRD

Jag längtar tillbaka till dagen, vill uppleva den igen
UTAN stressen
Att bara kunna njuta
För trots att det var en stressig dag, så var den UNDERBAR!

Älskar denna bilden, solen skiner ner genom takfönsterna!


Nu är äntligen nya sovrummet färdigt
Igår satte Stora Kärleken på benen på sängarna
Nu är det bara lite småsaker kvar
Håller på att måla byrån, sen ska den upp
Min käre bror som inte längre finns, hans hörndatorbord ska också upp
Men här kan ni själv se!


FÖRE


EFTER

Vad säger ni?
Blev det bättre?

Det ska på en sängkappa, men den har vi inte hämtat ut än
Kommer ny bild sen :0)

Och ikväll har Lilla Kärleken feber igen
KAN vara den periodiska, men kan också vara tänderna...
Varm är han, så det blev lite Ipren nu vid nattningen

Nu ska jag mysa i soffan med Stora Kärleken ♥

Postat av: Anonym

Kanon snyggt renoverat vad duktig du är. och såg du vad som stod bakom dig ?

2011-02-11 @ 09:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers
RSS 2.0