En missad födelsedag...

2011-02-12 @ 22:21:19
...igår!
Eller, inte MISSAD så att jag glömde,
men jag kunde inte vara med och fira att Lilla Kärlek nr 5 fyllde 14 år :0(
Men hon fick sin present iaf

Och för 14 år sedan satt jag vid hennes kuvös och vakade
Sladdar maskiner nålar dropp respirator
USCH!
Tur det gick bra den gången också!

Idag har jag målat, slipat och målat lite till!
Imorgon ska det mesta vara färdigt, tror jag
Trött i min rygg nu
Allra minsta kärleken har sovit några timmar, och själv är jag ganska sliten nu
Dags att upp och lägga sig

Shoppade lite till Lilla Kärleken idag
Blev en del, men en strl större än vad han har nu



Godnatt mina vänner

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers
RSS 2.0