En ny dag, nya tankar och funderingar

2011-02-24 @ 13:43:24
Men först vill jag säga....

STORT GRATTIS SUS PÅ FÖDELSEDAGEN FRÅN OSS

Hoppas du får en bra dag!


I morse sov Joel tills klockan var 8, och det gjorde jag också
Har vaknat till några gånger i natt, och när klockan var 5.45 och Mattias gock upp,
så sa jag;
GRATTIS PÅ NAMNSDAGEEN ÄLSKLING!
Både han och Joel har namnsdag idag :0)

Just nu är han och lämnar PU på stationen
Hoppas det lättar nu, hans börda
Förstår PRECIS hur trött han är, jag har varit/är där
Det går till en viss gräns, sen orkar man inte mer

Hade ett LÅÅÅÅNGT mycket trevligt samtal med L8 idag!
Så skönt att kunna kräka av sig
Idag är det inte så många tunga funderingar
Idag är en bra dag

Upp och ner Upp och ner Upp och ner
Story of my life
Ska man äntligen komma tillrätta med det?
Hoppas Hoppas Hoppas

Livet är inte alltid en dans på rosor,
och kärleken är inte alltid en kär lek

Här kommer blommor till mannen och lille sonen


Postat av: Anonym

<3 Tack fina goa Mia <3 Dom blommorna värmde <3

Det var turbulent igår förlåt jag inte hann svara på ditt sms. Förklarar sen men jag är i ett stort hus med massa våningar

Kram s

2011-02-25 @ 13:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers
RSS 2.0