Fredagsmys....

2011-02-25 @ 08:59:07


...började redan strax efter kl 6
Först kom Flisan tassande, la sig på min mage, purr, purr
Strax därpå kom Doris, la sig hos Flisan, purr, purr
Sen kom Herman
KADUNK!
Slick, slick, purr, purr
Efter en stund blev jag rastlös och fick nog!
Så 6.35 klev jag upp
Tryckte igång kaffekokaren, tvättade mig och klädde mig
Satte mig i soffan med min mugg kaffe och stickning
En timme senare vaknade Joel
Ganska skönt med en stund för sig själv
Har varit många tankar och funderingar dom sista dagarna,
men jag har LANDAT!





"Våga lita på dig själv, våga göra fel, våga ta ansvar.
Du får hjälp och positiv kraft från universella energier."
Ja det vet jag ju om....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers
RSS 2.0