Ny månad...

2011-02-01 @ 11:00:33
...och tiden bara springer på!
Denna månaden fyller 2 av mina barn år
Dessutom fyller en vän "TANT" ;0)
Sorry S ♥
Tant är vi väl ingen av oss, inte i sinnet iaf eller hur?!?

Idag startade vi dagen med äggröra och bacon
:0)
Jag var uppe 8.20 och fixade affe och frukost,
både Lilla och Stora Kärleken sov
8.30 ringde telefonen
Det var Pappa
Hmmm
Väckte Stora Kärleken men inte Lilla
Hahaha är Pappa vaken så är ju alla vakna ;0)
Okej, vi HAR det lyxigt eftersom Lilla Kärleken sover ganska länge på morgonen

Hur som helst, när vi pratat klart åt SK (=Stora Kärleken) och jag frukost
När vi var färdiga bytte jag om till målarkläderna IGEN! och precis när jag skulle upp
så vaknade LK (=Lilla Kärleken)
Så han fick en godmorgonpuss innan jag gick upp och målade garderob och dörr en andra gång
Så nu stinker det lackfärg i hela huset, BLÄ!
Hm, ska ju inte beklaga mig eg, men SK hade köpt färg som INTE är vattenbaserad!
Vilket innebär denna vidriga lukt + att redskapen måste rengöras i lacknafta :0(
Så vid 15-tiden ska jag upp och kolla läget, om dörren behöver en omgång färg till
Så roligt det är att se denna förändrong, av ett rum som var så fruktansvärt fult!
Och det är JAG, VI, som själva gör denna förändring
HÄRLIGT!

Så nu sitter jag här och grunnar...
...på födelsedagspresenter till en dotter som fyller 21 och en som några dagar innan fyller 14...
VART TAR TIDEN VÄGEN???
Till Ettan får det bli presentkort på Change, till Femman presentkort på Gina
Sen får det skickas rekommenderat eftersom det försvinner post både på väg hit och härifrån
Vilket gör mig pissed!

Så, nu har jag skrivit ner det som rör sig i huvudet just nu!
Bäst att inte röra om för mycket därinne, då blir det bara jobbigt :0/

Och ni som vet att jag har sju barn...
Eftersom dom inte finns med i vårt vardagsliv så ofta, så blir det liksom inte så mycket skrivet
Dessutom finns det ett barn som jag inte FÅR skriva om!
Så så är det!
Nu vet ni
Nu ska jag och SK ta LK och gå ner i "byn" (= Coop Nära och Kyrkan, ja och familjekiosken)
Ha det mina vänner!
Postat av: Anonym

Härlig läsning man blir glad av din glädje =)

Javisst nu blir jag tant haha fast det är som du säger bara kroppen ;)

Ha det bäst ser fram emot fler roliga läs stunder =)

kram S

2011-02-01 @ 17:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers
RSS 2.0