Shoppat loss!!!!

2011-02-21 @ 13:06:19
Hua, tur jag sålt undan en del på Tradera, för jäklar i havet vad jag fyndat till Joel!



Här ser ni vad det blev!
(Än så länge, kommer nåt mer, hm, hmm, hmm)
Det mesta i Polarn och Pyret

Men nu har lille Bus kläder så han klarar sig ett bra tag!

Helgen har varit... okej!
Men igår var det jobbigt!
Söndagsångest!

Men idag vaknade jag pigg och glad!

Emelie, vad roligt att ni också gått igång! ;0)

Erika, ja JOBBIGT, men när man vet (hoppas iaf) att slutresultatet blir bra så är det värt det :D

Postat av: emeliehjaertajonas

Så fina kläder :D Skönt att höra att du mår bättre :)

2011-02-22 @ 13:28:35
URL: http://emeliehjaertajonas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja nu går det åt ljusa tider på många sätt om du förstår hur jag menar.Ett problem mindre som kunde skapat massa oro och även hemska tanke värre. Men det är slut på detta nu också så hör du musiken sätt igång att dansa för nu blir det bara bättre <3

Kram s

2011-02-22 @ 13:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers
RSS 2.0