Söndag...

2011-02-13 @ 22:14:00

...och dra på trissor, ingen söndagsångest!
Joel vaknade vid 8, Mattias gick upp så jag låg kvar 10 minuter
Kände hur TRÖTT jag är i mina armar efter allt slipande, målande och alla möbellyft!
Men så bra det blir!
Så härligt att skapa, se saker och mönster växa fram
Jag har köpt lite nya skor och annat till Joel idag
Ja jag vet, gjorde det igår också,
MEN MAN MÅSTE TÄNKA FRAMÅT!


Sandaler behöver man!


Kunde inte motstå dessa!


JA, Joel ska ha en rosa tröja!
(Polarn o Pyret)


Också PoP


Body i ull (PoP)


Söt tröja med Mumin

Som sagt, idag har det varit en bra dag!
Joel är precis överallt nu, nu märks det att vi kommit ur det där med småbarn :P
Så nu börjar operation barnsäkra hemmet
Lite grindar behöver vi
En uppe, en nere, för trappans skull
Om jag har beställningar eller behöver sy något, så vill jag inte gärna att Joel ska dratta nerför trappan
Sen ska vi nog ha en till köket
Eller så får vi komma på en annan lösning med kattmaten

Känner mig så... LUGN och TILLFREDS inom mig nu
Så då väntar jag bara på smällen...
Den som alltid kommer när det känns så
MEN, den kommer kanske inte denna gången!?

Sen...
Varför varför VARFÖR ska ex alltid kladda??
Eller ännu värre, när exens nya/nye lägger sig i
Har en god vän som kämpar som en idiot för att få träffa sin dotter
Tycker synd om honom, önskar jag kunde hjälpa!
Men vi pratar i telefon då och då, och kräker av oss ;0)

Eller ex som bråkar om pengar, pratar skit om andra förälderna osv...
SUCK!

Men nu ska jag samla rumpan och ryggen, borsta gaddarna, lägga mig, och skicka godnatt-sms
till mins stora älsklingar som jag saknar så!
Men tiden går fort och snart åker vi ner!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers
RSS 2.0