Störst av allt är kärleken!

2011-02-08 @ 21:59:37
Igår var det möte med/om PU
Det gick bra, men SK var helt slut när han kom hem!
Han har fått nog, han är trött på att jobba jobba jobba med PU sen bara skiter hon i allt
Nu fick hon några alternativ, varav ett var att flytta till sin mamma
Ett var att gå på en speciell skola och också bo där
OM det inte blir av, så flyttar hon till sin mamma

Yey...
Lättnad, JA!
Men man väntar ju bara på nästa skräll hon ställer till med
Men SK sa igår att han vill lägga sin energi på LK och mig
Han har verkligen förändrats!
Vågar inte riktigt glädja mig, men gör det ändå :P

Häromdan var jag bara arg arg arg!
Men igår morse vaknade jag pigg, och höll på gamla sovrummet
I morse vaknade jag pigg, och har tömt stora sovrummet helt idag!
Så imorgon ska jag måla min gamla byrå som hängt med sen urminnes tider
Ska börja med lådorna, ska bli lite mönster på dom
Bilder kommer!
Men sängbenen är fortf inte på, bultarna SK hade med sig hem var för korta!
Så imorgon (troligen)!

Nu ska jag nanna kudden

Emelie, igår fattade LK att han kan ta sig utanför tvrummet, så idag åt han kattmat :P
BUSUNGE!
Han lär sig han också, men han är sen
Men som du sa, han mår ju bra!
Kramis


Postat av: Anonym

Skönt du känner dig piggare och att det går framåt i rätt riktning med tösen.

Bra M har fått upp ögonen.

Ska bli roligt att få se bilder på dina renoveringar

vad du är duktig <3

Ha en fin dag

Kram S

2011-02-09 @ 08:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers
RSS 2.0