Å hej och hå!

2011-01-31 @ 14:57:29
Vaknade i morse, och kände mig... PIGG!
INte superpigg, men ganska så, och full av energi!
Så jag var uppe innan mannen, och gav lilla kärleken välling och ordnade frukost till oss
Sen drog jag på mig målarkläderna och upp på blivande sovrummet
Rollade väggarna en andra gång
Sen ner och kollade datorn lite, och försökte vara social via msn
Fungerade NOT!
Ingen att vara social med!
Men storebror ringde och pratade en stund innan han skulle till jobb

Idag när posten kom så öppnade Mattias ett brev, suckade och sa; Jävla unge!
Då visar det sig att pu inte gått på inbokade läkarbesök och samtal hos psykologen!
Så han tog telefonen och ringde henne ögonaböj! Och ni kan tro att jag är tacksam att jag satt ner annars hade jag drattat omkull!
Han sa; Nu får det vara nog. Jag är trött på att försöka ordna för dig och lägga ner så mycket tid på det, när du sen bara skiter i allt. Antingen så tar du itu med detta, eller så får du flytta hem till din mamma! För jag orkar inte mer nu!

Gissa om jag blev snopen! Wow liksom

Nu har jag målat färdigt tak och väggar på blivande sovrummet!
Räckte med två rollningar på både väggarna och taket
På bilden är väggen bara rollad en gång

LITE skillnad blev det allt mot innan
Lägger in nya bilder när det är helt färdigt däruppe
Nu tänkte jag måla garderoben, så det blir klart


Nu jäklar gott folk, så har vi satt igång!
Köpte förra veckan en bok

Så det började vi med igår, stora kärleken och jag!
Kunde inte låta bli att ställa mig på vågen, 1.3 kg mindre!
Är så trött på min kropp!
Men jag har ju slarvat med maten på många vis,
och det tog vid när min bror dog...
Så jag har själv ätit mig till det
Kan säga att dessa dagarna har jag ätit godare än på länge!
Hoppas det ger bra resultat
Och om det gör det...
Så ska jag skratta alla j-la träningsnördar rakt upp i ansiktet!
För mannen som skrivit boken säger att man INTE behöver träna om man inte vill!
Gjorde jag inte sist heller, då gick jag ner 38 kg, den enda motionen var promenader!
Som nu!
Fast man får mycket träning när man målar minsann ;0)

Så här såg dagens lunch ut;

Torsk i creme fraiche, grädde och dragon, till det broccoli, ärtor och morötter

Kvällsmaten blir äggröra och bacon :0)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers
RSS 2.0