Hemma på vår gata...

2011-01-22 @ 18:23:12
Jag har lovat lägga in bilder på huset
Det får bli lite utifrån, och inte så många
Vi ska nu påbörja ny/ominredning av insidan

Då vi 47 veckor om året är bara tre i familjen, så har vi beslutat
att göra om vårt sovrum till matplats
Köket är nämligen sjukt litet, och det finns dörr mellan köket och det som nu
(än så länge) är vårt sovrum

Så det stora sovrummet uppe, som nu står tomt 47 v om året,
ska fräschas upp och bli vårt sovrum
Det ska bytas fönster, tak och väggar ska målas och nytt golv ska in
Sen flyttar vi upp

Då blir nästa projekt att måla det som blir matrum
Lite spackling och målning så är det klart

Det lilla sovrummet uppe är numera syrum, med en säng stående

Vi har bollat idéer fram och tillbaka, men alla idéer jag haft har mannen gillat
Det som väl mest känns knasigt är när barnen kommer...
Men det går att lösa det också
Bor man inte här mer än så, så kan man nog tyvärr inte räkna med eget rum
Vi funderar på att ställa in en våningssäng på Joels rum,
och det får ju plats en på syrummet
OM vi inte ska ha datorn därinne, så kan man få vara ifred där
när man sitter vid datorn

Känns ju som om det måste fungera för oss HELA året,
vi ska ju inte behöva känna oss ihoptryckta, och så står ett rum tomt
större delen av året
Och hihihi *skäms* pissungen kan ju inte komma hit då, finns ju inte plats till henne!
Hon måste ju ha sin egen dator med, och det finns inte på kartan
Himmel, känner mig elak men ändå inte!
Hon kunde orsakat ännu mer katastrof än vad hon gjort!
Men fy f-n, nu är jag taggad till tusen!
Tack min vän! ♥


Huset från baksidan
Till sommaren ska det bli RÖTT med gröna detaljer


Skidbackarna, som vi ser hemifrån


På promenad på väg ner i byn


På väg hemåt igen


Lilla Kärleken ♥


Mer lilla Kärleken ♥


Julafton


Lilla Kärlekens rum är redan färdigt, och jag har äntligen fått upp hans wallies!

Fler bilder kommer!
Postat av: Anonym

Tack min vän mycket roligt att få läsa och se hur du har det <3 Jag hoppas du kan sätta dit du vet vem =) Ska inte förstöras mer här inte och omplaneringen va kanon bra =)

Ser fram emot fler bilder och text =)

S

2011-01-22 @ 19:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers
RSS 2.0