Smärta.... och Glädje...

2011-01-29 @ 19:52:24
Så var jag där igen...
I sorgträsket!
FY FAN vad jag bara avskyr det!
Saknaden är så vidrigt äcklig att jag vänder ut och in på mig själv,
och ändå blir det inte ett dugg bättre!

Ja jag vet L8, sorgen har inget bästföre-datum,
och ja jag vet S, han har det bra och har frid och ro...

MEN JAG SAKNAR HONOM SÅ VIDRIGT MYCKET!!!
Jag vill ha honom här, jag vill kunna ringa honom,
maila honom, smsa honom...

Helvetes skit!

Idag har jag målat taket i nya sovrummet, och grundat väggarna
Efter MÅNGA om och men!
Rollern fattdes en del, Konsum hade inga rollers, så
stora älsklingen fick fixa med den gamla så till slut blev jag färdig!

Imorgon ska jag kolla läget, sen får vi se om taket behöver strykas en gång till
Annars får väggarna sitt första lager färg imorgon

På sista tiden har jag varit så oerhört trött!
Sjukt trött faktiskt!
Då är det skönt att ha sina vänner!
L8, S, T, M, och såklart mannen!
Stora kärleken!
Och Lilla kärleken...
Lilla lilla Bus...
Så lik morbror och pappa...



Jag är annars ganska nöjd med livet nu!
Fixar i huset, känner mig tillfreds...
Så snart kommer väl nästa bakslag!

Vad som är "nyast" under solen är väl....
Mattias har sagt ; NEJ!
NU ÄR DET NOG!

Fattar ni detta!?
Jag höll på att sätta drickan i halsen!
Han sa; " Jag är trött på att göra allt detta för att sen bara få veta att pu (ja han säger ju inte pu, men vi gör)
bara skiter i allt!
Han ordnar fixar och trixar, sen skiter hon i precis allt!
Så nu har han sagt till henne att hon får flytta till sin mamma, för nu får hon ta vid!
Han har hållt på sen 2008, och mamman har inte gjort ett SKIT!
Det säger ju en del om hela situationen...
Tycker jag iallafall
Att Joel och jag ÄR viktiga,
att han insett vad pu håller på med!
Kommer säkert fler bakslag, men JAG KOMMER INTE GE MIG
"Störst av allt är kärleken"


Undrar över dena trötthet...
Ingen energi, ingen... glädje...
Eller joo, glädje men ändå inte...

Samtidigt som jag känner mig så långt bort från alla kära,
så är det nog vad jag behövde
Jag har landat igen efter bröllopet och julen!
Stress stress stress!
Ingen tid att glädjas ingen tid att njuta!

Nu håller jag på med det som ska bli vårt nya sovrum!
Målat tak och väggar idag, imorgon ska väggarna målas!
Förhoppningsvis hinner jag måla två gånger
Om inte taket behöver målas två...

Sen ska stora kärleken lägga nytt golv!

Sen ska matrummet målas, det som idag är vårt sovrum...
Bilder kommer!

Och efter det ska trappan tas itu med!
Väven på väggarna ska bort, hemska mattan i trappan bort,
sen ska jag slipa den och måla den!
VIT!

fÖR OM VI NU BLIR BOENDE KVAR HÄR, SÅ VILL JAG HA DET FINT!
Och om vi ska sälja så höjer det intresset om huset ser okej ut

Nu ska jag göra "lälle" till lilla kärleken
Nye kissekatten ligger här intill mig och myser
Och trots många tårar idag så är jag lycklig
För jag älskar min familj

Och jag har mina goa vänner...
Kärlek till er ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers
RSS 2.0