Envetenlir!

2011-07-07 @ 15:28:28
Haha, han är envis som synden, min son!
Den lille sonen då!

När vi var på barnkliniken och vägde honom förra veckan så hade han gått ner i vikt
TROTS att han fått näringstillskott i sin mat och dryck
Han hade inte haft nån matvägrarperiod då precis, så vi blev aningen fundersamma
Väntade att barn skulle ringa oss, för uppföljning
Inget hände
Så jag ringde idag
Förklarade läget, att just nu är han URDÅLIG på att äta
Vällingen på morgonen, men ibland får vi bara i honom nåt litet kex på dagen
En riktigt bra dag får vi i honom lite mat
Han åt pizza häromdagen, och våffla dan därpå
Igår åt han en köttbulle
EN! köttbulle
Totalvägrar att öppna munnen, gaaaaaaah blir tokig
OCH orolig :(
Redan innan planade han ut på kurvan, nu går han NERÅT
Så nästa onsdag ska vi väga på barnkliniken igen
Men vår doktor har semester tom v 32 :(
Men vi hoppas innerligt det vänder nu!

Här är det rena slagsmålet om Joel
Ganska jobbigt faktiskt
Värst är den som är äldst av dom som är här
Hon är på hela hela hela tiden
Blir ganska jobbigt för både mig och Joel, då vi inte är vana
Så när Mattias kommer hem på kvällen är det riktigt skönt!
Behöver det, behöver få andas
Det finns ju en anledning till att jag hamnade här
Att jag valde att lämna Skåne för ett tag

Sus;
Har en "vän" som tog ett mycket klokt beslut och slängde ut sin sambo
Han är en stor skitstövel som verkligen behandlade henne illa
Men hon tog ett mindre klokt beslut och han är tillbaka
Inte som sambo, som särbo
Och nu är hon tillbaka i skiten igen :(
I början såg det bra ut, men nu...
Men hennes val och beslut, men jag orkar inte stötta där mer
Finns andra i min vänkrets jag hellre lägger energi på ♥

Och här sitter jag och skriver ner mitt gnäll på pränt, när det finns så många som verkligen har det jobbigt
Kroniska sjukdomar, svårt sjuka barn, de som förlorat sin älskade
Men jag kan säga att just nu är inte Joels PFAPA en dans på rosor
Feber minst var 14 dag, och denna matvägran
Det är mycket nog för en trasig mamma
Men det kunde varit värre!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers
RSS 2.0