TRÖTT!!!

2011-07-27 @ 07:47:27

"Vad gör en tår i regnet, när ändå ingen ser den?

Vad gör ett brustet hjärta, när det ändå inte syns?

Vad gör en sprucken dröm, när ingen vet att den funnits?

Vad gör en stor kärlek när ingen längre tar emot?"

 

Vidrigt trött nu

Längtar faktiskt tills på söndag

*skäms*

Men får jag inte vila snart så vet jag inte vad jag tar mig till

De senaste 3 veckorna har Joel inte haft många feberfria dagar

Och de senaste nätterna har varit hemska

Natten till idag var extrem

Joel kom till ro strax innan 6, så då gick jag upp

Betalde räkningar, drack en mugg kaffe och fixade lite

 

5 veckor som jag längtade efter hett och innerligt, blev 5 veckor i helvetet

Allt pga en avundsjuk, egoistisk narcissistisk 18-åring!

Fy fan, rent ut sagt

 

 


 

Postat av: Anonym

Hej <3

Jag har legat inne igen =( därför du inget hört av mig. vilken press du värkar gått och går igenom lider med dig =( vad hände under 5v skriv gärna ska jag försöka hjälpa dig om du vill.

Kram sus

2011-07-27 @ 15:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers
RSS 2.0