Aj äm alajve!

2011-06-27 @ 13:57:44
Japp, jag lever
Om nu någon märkt jag inte bloggat på länge
Men livet har sista tiden sugit svettig gubb***, så prio ett har varit att ta sig genom varje dag någotsånär hel
Känner mig ganska trasig
Besviken, ledsen, deppig... ARG!

Arg på livets orättvisa, arg/ledsen/besviken på en vän som tog sig så långt,
och sen bangar ur och går tillbaka till det gamla dåliga som bara bryter ner henne
Men vad kan jag göra?
Det är ju hennes val, men nu ser jag henne dras ner igen
BLÖRK

Nu är barnen hemma i Sverige, och på onsdag kommer 3 av flickorna hit
LÄNGTAR!
Ska bli så mysigt


Midsommarfirande på hembygdsgården

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers
RSS 2.0