BLOGGTORKA

2011-06-03 @ 10:49:01
Har tappat lusten att blogga
=(

Allt känns ganska motigt just nu
Mycket pga den inställda Skåneresan för att vi hamnade på sjukhus
Men vad gör man?
Nej, orkar inte stöta, blöta och försöka rättfärdiga beslutet jag fick ta
Sen tog andra sina beslut pga det

Men jag är bara människa
Att riskera Mattias jobb för att jag skulle kunna åka,
kändes för oss båda horribelt!
När vi ÄNTLIGEN har en chans att få ekonomin på rätt köl

*SUCK*
Hur man än vänder sig har man rumpan bak!


Här ser ni min dotters studentpresent från oss
Önskar jag hade kunnat få överlämna den själv...

Postat av: Anonym

Du får gärna maila mig om du orkar

Vilket vackert halsband till Johanna <3

2011-06-03 @ 19:31:47
Postat av: Susanne

Vilket fint halsband. Vart har du köpt det? Det är så kul att läsa din blogg Mia.

2011-06-05 @ 18:00:38
Postat av: ina

Jättefint halsband! :-)



2011-06-07 @ 17:46:13
URL: http://alvaereva.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers
RSS 2.0