Kanske LIIITE då!

2011-06-04 @ 21:30:30
Sitter här ändå, på väg i säng
Har uppdaterat sybloggen med bilder och tyger
Sydde idag två klänningar jag fått beställning på
Jag blev faktiskt nöjd

Tror min man är lite gubbgrinig idag
Helst skulle jag fixa allt med Joel,
och ändå har vi sagt att på helgerna ska jag få sy i lugn och ro
Men inte idag då
Fick stänga dörren om mig för att markera att jag behövde en stund för mig själv
Inte för att Joel är jobbig, men inte så kul att han hänger i tyget när jag syr, eller
försöker ta sakerna på skrivbordet
Han når långt nu den lille klutten!


Klänningarna


♥Vår lille Prins Bus ♥
Postat av: Stefaningelin

Interesting.

2012-06-19 @ 09:35:53
URL: http://stefaningelin.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers
RSS 2.0