Sommar

2011-06-11 @ 22:44:59
Jupp, nu är det sommar
BLÖRK säger jag!
Ska det vara så här varmt hela sommaren så emigrerar jag till Svalbard eller nåt!
Sen jag gick upp i vikt igen så är värmen OLIDLIG!
Kanske för att jag inte har så mycket sommarkläder...
Och i garderoben står det 8 stora flyttlådor med för små kläder
*OGILLAR*
Så nu jädrar ska jag ta itu med vikten!

Om två veckor har vi firat midsommar
Vet inte hur vi ska fira, men PU ska INTE hit iaf!
Vi ska vara själv har jag bett om
Är egentligen min tur att ha barnen på midsommar,
men dom är i Turkiet med sin farmor och farfar då
Ja och xet, hans nya sambo och xets syster med familj
Så inget firande med barnen i år heller
Dom kommer upp sista veckan i juni, och stannar 5 veckor
Tre av dom iaf :)
Då ska vi på lite utflykter
Mattias har semester två av dom veckorna, så då ska vi till JärvZoo
och Busfabriken i Hudiksvall
Sen hålls det ju på att renovera badet tvärs över vägen för fullt,
så där blir det nog att tillbringa en del tid
Att bara vara, att vara tillsammans

Och på nätterna plågas jag av dessa drömmar...
VARFÖR???
Trodde jag lagt det bakom mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers
RSS 2.0