Bara så arg!

2011-03-16 @ 21:05:47
Ärligt talat, jag skulle kunna ta hela Mattias släkt och bara spola ner på toa!
Så j-la trött på deras trams
41 år gammal och kan inte själv få ta egna beslut, för h-vete ge er!
Och så skickas svågern i svärmors ärenden, tragiskt!
Nu är det turbo att få huset färdigt så vi får det sålt!
Jag kommer sakna vårt hus, jag älskar det,
men längtan efter barnen och pappa är för stor

Men risken finns att vi blir kvar i flera år
Hur som helst, jag tänker inte ta mer strunt från makens släkt
Vi har inte ens berättat om min diagnos
Tänker inte göra det heller
Finns ingen anledning, dom kommer inte förstå

Det är så skönt att jag har mina vänner!
Dom som finns IRL, och dom som finns på FB
Och dom som finns på båda ställena ;0)
Som jag kan få kräka av mig till, och dom får kräka av sig till mig
Vi ger och tar, det är ju så det är
Som accepterar mig som jag är,
som förstår att jag reagerar som jag gör i vissa situationer

Finns tydligen dom som inte kan det, men dom klarar jag mig utan
Hehe det märkte jag ju när jag startade upp ny fb-sida
Blev nog blockerad...


Ni andra, som sccepterar mig som jag är;
TUSEN TACK FÖR ATT NI FINNS!

Sötaste prinsen, som fyllde 1 år igår
Postat av: Anonym

Hej min vän

Vad är det hans släkt säger och gör mot dig?

Du ska iafall skita idom huvudsaken är att du och M är i en enad trupp stå på dig det fixar du.

Idag har jag varit hemma på permis jag har fått diabetes pga all kortison lever och bukspottkörtel har lagt av troligen drabbade hm..... jag väntar med spänning på lever biopsin skiten tar 3v =(

Ha det fint min vän

2011-03-16 @ 22:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers
RSS 2.0