Bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz...................

2011-03-07 @ 17:40:29
BIPOLÄR!
Är det en insekt??!!

Efter att i 10 år ha valsat i vården i Skåne Läns Landsting, har man nog hittat rätt
Efter att i 10 år ha genomgått så många mediciner och medicinkombinationer att jag inte minns dom,
så kanske äntligen allt kan falla på plats!
Och att få slippa dessa otroligt jobbiga svängningar
Imorgon bitti ska jag och ta en massa blodprov, FASTANDE!
I Bergsjö, 3 mil bort, 8.45
Inget kaffe på morgonen....
MORR!!!!!

Nåja det får väl gå!
Om en månad ca ska jag tillbaka till psyk, då får jag träffa en annan doktor
IGEN!
Och då är det tänkt att jag ska börja med ny medicin
I mitt fall för att stötta upp i dalarna, då jag inte har så våldsamma maniska toppar
Mer... överenergisk!
Tusen projket och helst samtidigt!

Nu ska jag vila på soffan lite, 1 timme och 40 min tog besöket idag,
och när man rotat i allt så är man ganska slut!
Och med tanke på helgen...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers
RSS 2.0