Ett år.....

2011-03-06 @ 19:27:45
..igår, det var trots allt en ganska bra dag
En väldigt ledsen morgon, men sen var jag ganska okej
Kvällen avslutades med ett långt samtal med L8,
hon i Höör, jag i Hassela, med varsitt glas vin
Och tända ljus för storebror ♥

Idag däremot, tog det stopp
All glädje, all energi, BORTA!
Gick och la mig, sov tre timmar sen har jag myst med familjen

Imorgon bitti är det dags för läkarbesöket på psyk
Får se hur det går

Det händer mycket runtomkring nu
Jobbiga saker
Som igår ringde PUs mamma, och vill bli av med henne!
Hennes egen mamma, efter en vecka
Hon hade hittat nåt LSS-hem
Mattias var bra kort mot henne kan jag säga!
Sen ringde han PU och sa att HON får själv bestämma var hon ska bo,
för han har ordnat så mycket och allt gör hon bara skit av!
Och att det skulle hon säga tll sin mamma!
Yeah!
Han är bra trött på det
Mamman har inte ens brytt sig under alla år
"Hon har ju bott så långt borta"
Och ÄNDÅ ringer hon hit för att Mattias ska fixa,
när "ungen" ifråga nu bor hos henne!
Hm, den ekvationen får inte jag ihop!

Sen har jag en vän som just blivit ensam med sina flickor,
det fixar vi gumman! ♥
En annan vän blev nyligen mamma för andra gången,
och förlorade i samma veva sin pappa
Tänker på dig, finns här för dig ♥
En annan vän har en familj, som fullkomligt flippat ut!
Som tur är, så är min vän klok och har en sund syn på hur livet ska se ut
FAMILJ behöver inte ha blodsband ♥
En annan vän är svårt sjuk, så vi har inte så mycket kontakt
Men jag tänker på dig varje dag, undrar så hur du har det
Blir glad då du kunnat läsa och kommentera här ♥

En annan vän har fått sitt önskejobb, vilket glädjer mig!
Och jag vet att någon vi båda saknar glädjs med oss! ♥

Och snart ska vi fira ettårsdag...
Bus som fyller 1 år
Vår lille Bus
Idag för ett år sen låg han i min stora mage, när vi var och tog farväl
av Anders
Min fina bror, så kall...
Men så fridfull, så fin...♥

10 dagar gammal var Joel på sin första begravning
Glädje och sorg går hand i hand...


Nog är dom lika!? ♥
Postat av: emeliehjaertajonas

Usch, vad jobbigt :( Först årsdagen, den måste varit enormt jobbig i sig, och så ringer hon och klagar. Neeeeej... Vad hemskt att höra om dina vänner med :( Vet inte vad jag ska skriva .... Men nu siktar vi på något lite positivt, Joels 1-årsdag! Snart dags för våra pågar att bli 1 år! :D Massa kramar <3

2011-03-07 @ 17:07:15
URL: http://emeliehjaertajonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers
RSS 2.0