Feberskov, kurator och mammografi

2011-03-22 @ 19:16:30
Var en ganska tuff dag igår
Skulle till kuratorn på psyk, och sen på mammografi
Bävade för kuratorn, det är så jobbigt när man ska rota i allt det infekterade
Och fick dessutom ett brev från fsk så redan i bilen på väg till Hudik, bröt jag ihop

Men besöket gick bra, jag ska gå en gång i veckan och prata med kuratorn
Hon undrade om jag tycker det är konstigt att jag inte mår bra,
med tanke på vad jag varit med om de senaste åren
Njae, har jag sen varit felmedicinerad, och hade kunnat slippa dessa svängningar,
så hade jag kanske lättare kunnat hantera det som händer i livet
Just nu får jag ångest för minsta småsak

Mammografin gick bra, får besked inom två veckor =)

När vi kom hem var vi båda helt slut
Klart att det tar på Mattias att se mig så nere
Så idag idag stannade han hemma
Jag tror han är rädd

Idag drog jag mig undan, gick upp och målade Joels blivande rum
Första rollningen gjord
Tänkte att jag skulle hålla mig sysselsatt så inte alla jobbiga tankar tar över
Men hur mycket tankeverksamhet behövs för att sätta upp maskeringstejp och sen måla?
Inte mycket
Försökte vända dom jobbiga tankarna till positiva, men lyckades inte hela tiden

Och Joel har feberskov
Nu är dom mer lika Kajsas skov, vilket känns FRUKTANSVÄRT olustigt!
För det vill vi Joel ska slippa gå igenom
Fick idag frångå våra principer, och ge honom välling med Oboy i
Både igår och idag har han ratat det mesta vi försökt få i honom
Detta känns också igen från Kajsa =(
Suck
Ska ringa barn i Hudik imorgon
Viktkurvan lever ju sitt eget liv, så nu får dom titta på honom i Hudik igen
Ta om lite prover
Dom vita var ju förhöjda, likaså var IgG-värdet lågt


S, det är nr 2 som sårar, som vanligt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers
RSS 2.0