Funderingar en fredagsförmiddag

2011-03-04 @ 11:42:13
"I mitt svarta hål, finns mina tankar på dig

I det svarta hålet finns plats för dina tankar

I det svarta hålet finns det plats för oss båda
...
Tillsammans kan vi ta oss ur det djupa hålet

Upp till ljuset, upp till ytan, upptäcka livet tillsammans"
Skriven av min vän Teuvo

Det finns nog inget värre, än att se en vän gå igenom en tuff tid
Ännu värre är det om man blir utestängd, när man bara vill hjälpa

Imorgon blir en tuff dag, årsdagen av min brors dödsdag
Kl 15 tänder en av hans vänner ett ljus i minneslunden från mig, Mattias och barnen
Hon sätter även en bukett från oss
Tack ♥
Postat av: Anonym

Hej min vän <3

Jag får inte ha min mobil på avdelningen =( det är tufft nu här jag försöker höra av mig så mycket jag kan och orkar ta mig till sjukhusets bibba till datorn.

Ska försöka få hit min dator för krafterna tryter.

Ta hjälp av Maja och F du får så mycket energi hon kan ge <3

Krama lillen från mig <3

S

2011-03-04 @ 14:28:09
Postat av: Susanne

Mia vännen! Jag vet hur du känner dig, årsdagarna är så j...a jobbiga.Dom river upp allt igen. Men tårar läker öppna sår ♥ Jättefin blogg ♥ Stort tack för att du dela den med mig.

2011-03-04 @ 18:33:34
Postat av: emeliehjaertajonas

<3

2011-03-06 @ 10:36:01
URL: http://emeliehjaertajonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers
RSS 2.0