Kärleken.... ...har flödat idag. Vi röjde ...

2011-03-12 @ 21:47:02

mms_img34672 (MMS)

Kärleken.... ...har flödat idag. Vi röjde matrummet och städade av, flyttade in möblerna och det blev bra. Fondvägg i grönt, dom andra i ljus ljus sand. När vi höll på och grejade sa Mattias; Fy fan vad jag älskar dig! Han slog med handen på hjärtat och jag var inte långt ifrån tårarna. Han säger inte det så ofta, att han älskar mig. Han anser att man inte säger det bara för att, så när jag minst anar det, så kommer det. JAG ÄLSKAR DIG

Postat av: emeliehjaertajonas

Tack vännen <3

2011-03-13 @ 18:54:37
URL: http://emeliehjaertajonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers
RSS 2.0