Lördag då!

2011-03-19 @ 20:41:09
Som vanligt fick jag sovmorgon då det är helg!
Mattias är bara för underbar!
När jag kom nerlufsande för trappan var frukosten färdig
Älskade maken min ♥

När vi ätit så ville Joel sova förmiddag
Vilket han gjorde i TRE TIMMAR!
Så under tiden som han sov, så hann vi tömma syrummet där uppe
Vi fick ut alla saker, och jag spacklade hålen i väggarna och taket

Sen har vi BARA MYST hela dagen!
Så jäkla härligt!
Nu ser vi Körslaget, och jag har redan hittat favoritlaget!
Andreas Johnsson, ingen tvekan!

Imorgon blir det till att slipa där jag spacklat, sen måla =)
Ska bli skönt att få upp Joel på övervåningen
Hans gamla rum här nere ska bli syrum/gästrum

Förresten måste vi införskaffa grindar
Joel kröp upp i trappan och ramlade ner,
så nu är det dags!
Just nu sitter han på golvet och tittar på reklam
Han gillar den, blir helt uppslukad
Och när det är musik så dansar han och klappar händerna!
Vår lille Bus som blivit så stor!

Förresten, idag hände det en märklig grej, igen...
Vi satt här nere, Mattias och jag
Joel sov, och vi hörde ljud uppe i det tomma rummet
Katterna, sa vi
Men så tittade jag mig omkring
På ryggstödet låg Doris och Flisan och sov, och Herman låg intill mig
Så det är våra "inneboende" som ogillar att vi rör om däruppe igen
Samma sak hände nämligen när jag fixade vårt sovrum,
enda skillnaden är att då hörde inte Mattias dom,
det gjorde han idag
Häftigt!

Men nu börjar vi få ordning i huset
Mattias har insett att jag inte orkar själv, så han hjälper till väldigt mycket nu
Ännu mer sen vi beslöt oss för att utesluta energislukaren
Vi har kommit fram till att farfar inte har mycket att säga till om,
det är tanten som styr familjen med järnhand
Men OSS ska hon inte styra, där gick hon bet
Hemskt tråkigt att Joel inte kommer ha så mycket kontakt med farfar,
men just nu får det vara så

OCH SÅ HOPPAS VI INNERLIGT ATT VI KAN FLYTTA NER SNART

Här kommer en liten bild på mitt kommunikationscenter,
min link med omvärlden när datorn inte är igång
Smidigt då jag kan surfa på den via vårt trådlösa internet =)

Min gobit :P
Mattias har den lilla varianten, när vi lagt oss på kvällarna
ligger vi och pratar, han spelar suduko på sin mobil, jag Othello på min
Najs!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers
RSS 2.0