Mars månad...

2011-03-01 @ 08:28:55
Men FÖRST!
Tack S och E för era kommentarer!
S, fick du mitt mms den 24???
Hur var din dag?
Tänkte så på dig.... ♥

Nu sitter jag här och väntar på att lille prins Bus ska vakna
Han har tagit sovmorgon!
Det har däremot inte jag, vaknade 5 och var pigg!
Hmmm
Och när katterna märkte att jag var vaken hade jag snart sällskap av alla tre!
Mös en stund, sen ner och fixade kaffe
Efter ett tag kom Mattias, och han var inte pigg kan jag säga
Grymtade nåt som kan liknas vid god morgon, sen sa han hej innan han körde
Lite gubbgrinig idag tror jag ;0)

Nu har jag druckit mina andra mugg kaffe, och ätit frukost
Tagit min medicin dessutom, YEY, jag kom ihåg den!

Igår kväll var det dags för målning av garderobsdörrar och dörrkarmar
i det blivande matrummet!
Det är en så härlig känsla att ta roller eller pensel i sin hand, och se resultatet!
Och se Mattias' ex hafsiga slafsiga "målning" försvinna!

Jag skulle vilja arbeta med någon form av SKAPANDE!
Jag behöver inte ha folk inpå mig hela dagarna, jag är lite av en ensamvarg
på det viset!
Så något jag skulle vilja, är att kunna tillverka barnkläder
Har ju redan börjat, i liten skala, men vill köpa hem mönster till bodies, byxor, tröjor och klänningar

Rena terapin!

Igår kväll när jag lagt mig, la jag upp en plan för resterande projekt!
Men det får jag sätta på pränt senare idag, nu är min Bus vaken :0)
Postat av: Anonym

Ja tack Mia jag fick ditt mms skrev på din blogg där du skickade så vackra tulpaner till mig <3

Det är tungt nu igen =(

Men glad över att du får hjälp och bara blir piggare och energin flödar =)

Massa kramar S

2011-03-01 @ 16:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers
RSS 2.0