Men va f-n!

2011-03-23 @ 12:36:05
En värdslig sak, men måste kräka av mig lite!
Håller ju på med projekt nytt rum till Joel uppe
Då jag målade hans STORA rum här nere, gick det en halv hink färg
Så andra halvan fanns då kvar, och Mattias och jag tyckte att han kunde ha samma färg på sitt nya rum
Hans nya, mycket mindre rum

Yeah right!
Lagen om alltings jävlighet inträdde, och efter första rollningen så insåg vi att färgen kommer INTE räcka till att rolla rummet en gång till!
Blir man lissen i ögat då eller???
MEN, påhittig som jag är, så kom jag på en bra idé!
Så fram med rullen med målartejp, och när jag kommit en bit i det projektet,
vad häner då???
Jo, GIVETVIS tar målartejpen slut

Efter en lång ramsa mycket fula ord, så går jag ner och upplyser mannen om detta
Nu är det ju så, att på Konsum i byn finns det målartejp
FÖR 50 SPÄNN RULLEN!!!
No way, hur gärna jag än vill bli klar så köps det ingen tejp för 50 spänn rullen
Då väntar jag hellre till imorgon,
så kan mannen köpa exakt samma tejp, med exakt samma funktion,
för 10 kr på Dollar Store
Detta innebär att jag får en "bara vara" dag
Med man och son
Vilket inte alls är fel

Nu ska jag gå till postlådan och se om det kommit några roliga paket =)

Postat av: Malin, Mamma till Zelina ♥:*¨¨*:

denna kursen var jobbig för honom men nu är den slut och tydligen så blir nästa kurs som börjar imorgon mycket lättare och bättre. han pluggar till civilekononom

2011-03-23 @ 16:14:24
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers
RSS 2.0