Solig torsdag

2011-03-17 @ 15:20:26
Först...
S, min vän....
Ska det aldrig ta slut!?!?!?
Bra att du hör av dig emellanåt när du kan och orkar,
jobbigt att inte veta, och inte höra från dig!

Nu...
Dagens händelser!
Mattias och jag är överens om att bryta med hans familj
Droppen för min del var när jag på Joels födelsedag fick ett sms från "farmor" med grattis
Nu var det så, att jag inte hade mobilen på mig, då vi tog en lugn morgon i pyjamas,
lillprinsen och jag. Det var ju födelsedag!
Efter ett tag klädde jag på mig i badrummet, stoppade mobilen i fickan och fixade lite här hemma
får ett sms, och tar upp mobilen
Det var från Joels farbror
Han skrev grattis till Joel, och "för husfridens skull, svara på NNs sms"
Så jag tryckte bakåt, och mycket riktigt, jag hade fått ett sms
Så jag skrev tack så mycket, och sen tänkte jag inte så mycket på det
Men så småningom började jag RETA mig på detta!
Det malde och malde, och fler händelser dök upp....
Som tex detta;

Nu är det bestämt! När och om vi får huset sålt så flyttar vi till SKåne


# Anita Pettersson Det tycker inte vi låter bra för det blir så långt bort. #

# Mia Pettersson Men Anita jag har en ensam pappa och 6 barn i Skåne. Vi ses ju inte så ofta ändå, ni får komma och bo över några nätter istället :0) Kattvakt kan ni ju få av Anette :0) #

#  Anita Pettersson
Ove vill inte gärna sitta och åka så långt.Sen är inte han så bra heller vi är faktiskt rassliga båda två.Att vi var ner till Skåne två gånger var faktiskt min förtjänst för hade han fått bestämma hade det inte blivit av. #

# Mia Pettersson Det är ju ledsamt, men Pappa är inte heller så rask, och han har inte ens någon som kan köra honom om han vill hit. Han har dock 90 mils resa. Och jag saknar mina barn, och tycker att Joel ska få växa upp i närheten av sina syskon. Pappa har inget av sina barn nära eftersom min ena bror dog. Vi måste göra det som känns rätt för oss. Och det är att flytta så fort tillfälle finns #

Detta har stört mig OERHÖRT länge!
Hur ego är man om man skriver så????
Och om dom inte kommit till Skåne på dop och vigsel, det hade ju varit deras förlust, eller hur?
Det anser jag
Vi klarar oss ypperligt utan sånt jävla trams!
Men när det gäller trav eller dragspel så kan dom fan i mig åka land och rike runt!
Ja, jag är arg! Tycker jag har rätt att vara det... Eller...?
Vi behöver inga såna energislukare nu!


Bakelse på 1-årsdagen

Postat av: emeliehjaertajonas

Nej vad tråkiga de är! De måste ju faktiskt inse att du har 6 barn till som bor långt borta. Klart som f*n att du vill träffa dem! Ney fy för såna människor! Kramar PS. Tack för grattishälsan :D DS

2011-03-17 @ 19:31:43
URL: http://emeliehjaertajonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers
RSS 2.0