Söndag utan söndagsångest

2011-03-13 @ 21:05:46
Helt otroligt, men sant!
Och jag kan inte i ord beskriva hur skönt det varit!
Vi har bara myst idag, jag har sytt gardiner till matrummet,
Mattias har fixat lite här och lite där, och jag har förberett så
jag kan sy gardiner till vardagsrummet imorgon

Vi har varit ute på promenad, men attans vad det blåste kallt om öronen!
Ska lägga upp bilder på matrummet imorgon

Imorgon ska jag / vi dessutom börja tömma syrummet, som ju ska bli Joels rum
Vill få det färdigt innan påsk då två av mina stora barn kommer upp :0)
Ska bli så roligt!


Postat av: emeliehjaertajonas

Så skönt att läsa att andra håller med! Hoppas verkligen att de bryr sig om Elias på söndag men tror inte det då läkarna gav dåliga besked idag :( Vi får se om det ens kommer att bli kalas med tanke på vad läkarna tror :(

Tack så mycket vännen!! <3

2011-03-16 @ 18:04:48
URL: http://emeliehjaertajonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers
RSS 2.0