Torsdag....

2011-03-03 @ 10:11:33
...och jag sitter här och undrar vem som drog ur proppen?
Proppen, så all min energi, glädje och skapandelust bara försvann!
All ork...
Projekt matrum skriker på mig, MEN JAG ORKAR INTE!
Färghelvetet till snickerierna täcker inte, nej, jag har INTE snålat med färgen, men nu är det
rollat med rätt sorts roller TRE GÅNGER
Och ändå...
Vill ju bli färdig, så trött på denna röra!
Vill få iordning, fixa till få det fint

Sen är det bara två dagar till lördag...
Idag är det fruktansvärt svårt att försöka lyfta mig med positiva tankar!
Det GÅR inte!
Mitt lilla pyre kryper omkring och hittar den ena roliga grejen efter den andra
Favoriten är att lägga sig på vågen, så siffrorna kommer fram
OOOOOOOO spännande
Vad skulle jag gjort utan dig, älskade barn???

Det är en SÅN dag idag, en "nere-dag"
Jag kan inte hantera svängningarna, hela jag blir kaos
Vill bara lägga mig och dra täcket över huvudet
Ta Maja i min famn och gråta lite mot hennes mjuka kropp

Nu undrar ni vem Maja är
Maja har en väldigt speciell plats i mitt liv
Hon har betytt mycket för mig
Jag fick henne av en god vän för några år sedan,
och hon fick följa med mig överallt!
Nu sitter hon på mitt sängbord
Maja är en Bukowskinalle,
och hennes historia behåller jag för mig själv
Men nu ska jag lägga Bus, och gå upp och lägga mig i sängen
Lyssna på blåsten, kanske slumra en stund


Postat av: Anonym

Låt maja ta din smärta och sorg så kommer F med ny energi efter en tupplur

S

2011-03-03 @ 13:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers
RSS 2.0