Trött...

2011-03-08 @ 20:44:21
...är jag!

Har varit en känslosam helg, och gårdagen var ganska jobbig den också
Jag blir alltid helt slut i hela systemet när jag varit på psyk

Idag var jag och tog blodproverna
8.45 hade jag tid
Så kasst att vara fastande så länge! :0(
Men det gick, och proverna är tagna
Nu inväntar vi bara att en ny tid dimper ner i brevlådan

Idag har jag börjat lite i matrummet igen
Målade taklisterna

Sen har jag lagt en del kläder till försäljning på FB,
på olika sidor där jag är med
Kanske kan dra in nån krona, istället för att ligga och samla damm
i källaren
Mattias tycker det är en ypperlig idé att sälja kläderna,
och få in några kronor, än att ge bort eller låta det ligga
Kan eg bara hålla med
Men jag har små undantag från detta
Och vissa saker sparar jag till barnbarnen ;0)

Imorgon ska Mattias till skolan (säger han)
och när Joel sover ska jag måla väggarna i matrummet
Vill bli färdig nu


Postat av: Malin, Mamma till Zelina ?:*¨¨*:

jo jag vet att jag måste börja vänja henne vid det, jag ska föröka ta modet till mig och försöka iaf.

2011-03-11 @ 10:55:13
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers
RSS 2.0