Underbara fredag???

2011-03-11 @ 13:42:27
Eller inte!
Fattar inte vad det är, men jag sover så illa!
Trots bra medicinering till natten....
Har en son som sover HELA natten, men inte jag!
Så när Joel vaknar är jag sååå seg som kola och bara vill dra täcket över huvudet!

Nu är han inne i en "vägra-välling-på-kvällen" period igen
Så ikväll blir det gröt så kanske han sover längre, iaf till 8 som han brukar
Så hinner jag sega mig upp och vakna till innan jag tar upp honom

Såklart så rör sig en massa tankar i huvudet nu
Medicineringen, hur kommer jag reagera på nya medicinen?
Om jag ett tag blir sämre, hur blir det med Joel då?
För Mattias kan ju INTE vara hemma, han går ju i skolan!
DÄR HAN BARA SITTER AV TID!!!
Så jävla störigt!
Och om jag blir sjukskriven, så är han inte hemma ändå,
för då missar han körersättningen och den tjänar han ju lite på
SUCK!

Kanske inte konstigt jag sover illa
Är dessutom i en svacka nu, allt går emot mig känns det som!

Rollat väggarna i matrummet två gånger, bara för att upptäcka att det ändå inte täcker överallt
Och färgen hade jag själv blandet, och den är slut!
Och man blir bara så JÄVLA GLAD då det inte finns pengar att fixa färdigt matrummet
Skulle kunna KRÄKAS på allt och alla
(nja inte alla! )
Och nu kom mannen hem, och ja vad HAN är på gott humör då!?!?
Trevligt att se dig älskling *morr*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers
RSS 2.0