Ooooonsdag!

2011-10-05 @ 12:40:10
Tiden har sprungit bort!
Sommaren (om man kan kalla den det) blev totalt förstörd
Jag gjorde en djupdykning
Mattias' första arbetsdag så tog jag slut
Han kom hem i en hast, stannade hemma några dagar så jag hittade fotfästet
Det har jag inte gjort än, men det går iaf på rätt håll nu

Lilleman är nu 18 månader, och har börjat på dagis
Där trivs han hur bra som helst
Det var nog bra för oss båda
Vi behöver vara ifrån varandra
Han behöver träffa andra barn och vuxna

Han har lärt sig mycket de sista månaderna
Han har lärt sig gå YEY!
Pappa, Mamma, jajaja (mitt uttryck när nån vill något) attjo, prutt, och miiiiiilla!
Milla är Smilla, vår minsta fyrbenta goding

Han älskar att vara ute, och går sina egna vägar
Vilket ibland är ANINGEN irriterande :P
Att gå till postlådan 25 meter bort tar MINST 30 min när Joel ska med
Och han är så underbar, och fyller oss med så mycket glädje ♥

Idag är han på dagis, äntligen feberfri efter vaccination och ett feberskov
Så jag hinner andas
Syr lite beställningar, bara njuter av att vara
Inte alls dumt!

Mindre roligt är att mellankatten Skrutten nog blivit påkörd, alternativt fått i sig något olämpligt
Igår raglade han som en full, för att sen bli lealös och kroppen lydde honom inte
Med hjälp av frambenen lyckades han hasa sig till lådan
Blev lite bättre på kvällen, och han åt och drack
Fick vara ifred inne i duschen, med låda och mat
Flisan och Smilla var ute hela natten
Idag är han bättre, men det rycker i hans kropp emellanåt, och han spinner inte
Vi får se hur det blir
Min lille Skruttbebis :(


Och du... Jag kan inte låta bli att undra om du sitter i källaren emellanåt
Vet du något om mitt liv nu?
Undrar du, saknar du, längtar du?
VARFÖR försvinner det inte?
Vill inte....

Älskar min M mer än någon annan
Ja, barnen undanräknat då
Ge mig ro




Postat av: Anonym

Det har hänt mycket fast tiden springer iväg urk snart jul =(

Skönt att läsa om dina dagar och framsteg <3

Lille man har blivit stor <3



Källaren är väl besökt kan jag säga

Många demoner och tårar. Där står tiden still



Kram S

2011-10-05 @ 17:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers
RSS 2.0