Söldag

2011-10-09 @ 20:41:47
Bakat bröd, sytt, tvättat, sorterat tvätt, lagat mat
Så ser min dag ut
Har inte precis haft någon lust att göra något
Igår begravde vi vår fina Flisan
Vi hittade henne överkörd ute vid stora vägen, i diket
Svepte in henne i Joels filt, tog hem henne och begravde henne på ängen
Hon var inte blodig, såg ut som om hon låg och sov
Men hon hade nog varit död sen natten, hon var stel redan

Här myser hon med lillkisen Smilla ♥

Igår sydde jag en Onepiece till Joel
(ja man får ju inte kalla det så när det inte är original, men det struntar jag i!)

Idag har jag påbörjat en annan till honom, brun med lejon på
Bild kommer

Ja, och....
Pissungen som förstörde min 40-årsdag, som höll på att krossa vårt äktenskap innan vi varit gifta två veckor,
har lyckats lägga sordi på vår 1-åriga bröllopsdag
HON SKA FLYTTA HIT!!!!!!!!!!!!!!!
Ja inte hit i huset, men till byn
Japp, ni vet! Yihaa, NOT!
Det finns verkligen ingen rättvisa i världen

Imorgon ska Joel till dagis, 8.30 promenerar vi hemifrån
Sen har jag några timmar för mig själv innan han ska hämtas
Det är skönt!
Vi behöver det både han och jag
Han sover så gott när han fått leka av sig ordentligt
Lille godiskillen ♥


Det händer att han äter riktig mat ;0)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers
RSS 2.0